• 29-06-2023, 22:03:46
    #1
    En iyisi sanırım
    İyi akşamlar, iyi bayramlar dilerim.
    Bildiğiniz üzere beklenen R10 indirimi ile üyelik & reklam paketleri eski fiyatların ve daha altlarına düştü.

    Alakalı konu: https://www.r10.net/off-topic/372192...-cekilisi.html

    Siz indirimden neler aldınız, almayı planlıyorsunuz?

    Şuanki fiyatlara bakarsak 6 aylık normal kurumsal üyeliğin aşırı avantajlı olduğunu düşünüyorum.
    Bununla beraber öne çıkarılan reklam fiyatı da cazip gözüküyor.

    Siz neler düşünüyorsunuz?

    Yorumları alalım.
  • 29-06-2023, 22:04:56
    #2
    Eğer nasip olur, ticarete atılırsam alacağım
  • 29-06-2023, 22:05:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    K+ aldım zamdan sonra indirim yapılsada 4 gün sonra çok artmayacağı anlamına gelmiyor,karlı bende.Aylık 1k bu devirde para değil.
  • 29-06-2023, 22:05:57
    #4
    Ben Önceki Bayramda Yıllık Kurumsalı 5.000 TL'ye Almıştım
    Şimdi de Öne Çıkan Reklam Alacağım
  • 29-06-2023, 22:07:34
    #5
    Nakit yok üstümde sadece platine yetecek para var. Parayı denkleştirsem öne çıkan reklamı alacaktım başka zamana artık.
  • 29-06-2023, 22:07:47
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Bu indirimden nasiplenemedim ben, parasız zamana denk geldi
  • 29-06-2023, 22:08:10
    #7
    Hediye eden olursa neden olmasın ticarete gecebilseydik olabilirdi
  • 29-06-2023, 22:08:27
    #8
    Güzel bildirimler aldım sallarım artık her hafta
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-06-2023, 22:09:08
    #9
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bildirimler aldım sallarım artık her hafta
    Birde göze batmayalım diyordun