R10'a Mobilden Nasıl Giriyorsunuz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'a Mobilden Nasıl Giriyorsunuz
10
●
270
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a Mobilden Nasıl Giriyorsunuz
1
2
28-06-2023, 14:28:15
#1
aslanmedia
Hocalarım R10'a mobilden nasıl giriş yapıyorsunuz? web tarayıcıdan mı yoksa mobil uygulamadan mı?
Birde Hepinizin Kurban Bayramı Mübarek Olsun
28-06-2023, 14:28:36
#2
MahmutD
google chrome
28-06-2023, 14:29:01
#3
CrawlArmy
Girmiyoruz.
28-06-2023, 14:29:01
#4
Yavuz
PayPal + Wise + Revolut
Mobil uygulama mi var ben bilmiyorum 😂
28-06-2023, 14:30:17
#5
bahadrpolt
Moderatör
Mobil uygulama yok, web üzerinden giriş yapılıyor.
28-06-2023, 14:30:17
#6
aslanmedia
CrawlArmy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Girmiyoruz.
insanın canı bazen mobildeyken de girmek istiyor
Yavuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mobil uygulama mi var ben bilmiyorum 😂
vallahi öylesine r10 yazdım play store'a en başta vardı bi uygulama
28-06-2023, 14:31:21
#7
Sazlon
Qui non proficit, deficit
R10 mobil uygulaması yok, web üzerinden mobil modda giriyorum.
28-06-2023, 14:36:57
#8
Misafir
Google Chrome ile
aslanmedia
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
28-06-2023, 14:37:29
#9
WebAli
10 tane VPN tor tarayıcı ile giriyorum hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler