CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girmiyoruz.
insanın canı bazen mobildeyken de girmek istiyor
Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil uygulama mi var ben bilmiyorum 😂
vallahi öylesine r10 yazdım play store'a en başta vardı bi uygulama