• 28-06-2023, 14:28:15
    #1
    Hocalarım R10'a mobilden nasıl giriş yapıyorsunuz? web tarayıcıdan mı yoksa mobil uygulamadan mı?

    Birde Hepinizin Kurban Bayramı Mübarek Olsun
  • 28-06-2023, 14:28:36
    #2
    google chrome
  • 28-06-2023, 14:29:01
    #3
    Girmiyoruz.
  • 28-06-2023, 14:29:01
    #4
    PayPal + Wise + Revolut
    Mobil uygulama mi var ben bilmiyorum 😂
  • 28-06-2023, 14:30:17
    #5
    Moderatör
    Mobil uygulama yok, web üzerinden giriş yapılıyor.
  • 28-06-2023, 14:30:17
    #6
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girmiyoruz.
    insanın canı bazen mobildeyken de girmek istiyor
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulama mi var ben bilmiyorum 😂
    vallahi öylesine r10 yazdım play store'a en başta vardı bi uygulama
  • 28-06-2023, 14:31:21
    #7
    Qui non proficit, deficit
    R10 mobil uygulaması yok, web üzerinden mobil modda giriyorum.
  • 28-06-2023, 14:36:57
    #8
    Google Chrome ile
    • aslanmedia
    aslanmedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-06-2023, 14:37:29
    #9
    10 tane VPN tor tarayıcı ile giriyorum hocam