Merhaba değerli arkadaşlar depremde evim ağır hasar almıştı gerek yurt içi gerek yurt dışında destek olan dostlarım sayesinde kattan bölme bir ev alabildim
Evimin eksiği yoğuşmalı bir kombi lazım çıkma olsada olur ama temiz sorunsuz olmali evde 6 adet petek var
Uyguna yardımcı olabilecek biri varsa sevinirim. Deprem bölgesinde çıkma satan var ama agliyanin mali gulene fayda etmez bir çoğu hırsızlık malları onun için zaten Allah vurmuş birde ben alıp hırsızin ekmeğine yağ çalmak istemiyorum insanlar can derdindeyken birileride mallarını eşyalarını yağma ettiler bir coguda ilana atmış ama hemen hemen hepsi bu bölgelerde çalınmış mallar
Kendi malı olup satan pek yok bunu ben alsam vicdanım el vermez
Bu nedenle bana elinde yoğuşmalı kombisi olan satmak isteyen yazabilir bütçem 5bin bunun parasını da Belçika'da bir köylüm verdi su an eve yeni taşındık ama.kiş gelmeden doğalgazı halletmem.gerek küçük cocuklarim var
Bayramınızı en içten duygularımla kutlarım hayırlı bayramlar