Aracınıza nerden yakıt alıyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aracınıza nerden yakıt alıyorsunuz?
55
●
2.164
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aracınıza nerden yakıt alıyorsunuz?
1
2
3
4
5
6
Son
28-06-2023, 08:29:08
#1
Biu
Merhaba arkadaşlar,
Tercih ettiğiniz yakıt şirketi hangisidir. Memnun kaldığınız ?
28-06-2023, 08:29:43
#2
eratalay
en yakın olan
28-06-2023, 08:32:49
#3
ustunweb
Benzin, Shell.
28-06-2023, 08:33:50
#4
velmut
shell, PO, BP (opetten hiç almıyorum )
28-06-2023, 08:37:32
#5
ozanx07
Dizel, OPET.
28-06-2023, 08:39:26
#6
Misafir
Genelde petrol ofisi
28-06-2023, 08:40:04
#7
efekoca
Shell
28-06-2023, 08:40:13
#8
lazzi
Normalde Opetten alıyorum ama performans istiyorsam Shell'den alırım.
28-06-2023, 08:40:16
#9
akafo
eve çok yakın olduğu için bp. Şehir dışına çıkarsam opet
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler