• 28-06-2023, 08:29:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Tercih ettiğiniz yakıt şirketi hangisidir. Memnun kaldığınız ?
  • 28-06-2023, 08:29:43
    #2
    en yakın olan
  • 28-06-2023, 08:32:49
    #3
    Benzin, Shell.
  • 28-06-2023, 08:33:50
    #4
    shell, PO, BP (opetten hiç almıyorum )
  • 28-06-2023, 08:37:32
    #5
    Dizel, OPET.
  • 28-06-2023, 08:39:26
    #6
    Genelde petrol ofisi
  • 28-06-2023, 08:40:04
    #7
    Shell
  • 28-06-2023, 08:40:13
    #8
    Normalde Opetten alıyorum ama performans istiyorsam Shell'den alırım.
  • 28-06-2023, 08:40:16
    #9
    eve çok yakın olduğu için bp. Şehir dışına çıkarsam opet