Türk Şirketleri Neden Gelişmiyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türk Şirketleri Neden Gelişmiyor
11
●
518
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Türk Şirketleri Neden Gelişmiyor
1
2
27-06-2023, 13:00:51
#10
royalenes
sercantuna adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazılımı yazdıracak adam var ülkede ama parasını ödeyecek firma yok bu yüzden geliştirilemiyor bence
Alnı öpülesi yorum
27-06-2023, 13:36:23
#11
oguzhane
Aylık 20-30kya yazılımcı çalıştırırsan olacak olan o
27-06-2023, 15:08:06
#12
ates35
Kullandığım tek borsa bitexen çok hızlı işlemleri tercih etme sebebim o ben mobil uygulama üzerinden yapmıştım işlemlerimi haberiniz olsun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler