• 27-06-2023, 13:00:51
    #10
    sercantuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılımı yazdıracak adam var ülkede ama parasını ödeyecek firma yok bu yüzden geliştirilemiyor bence
    Alnı öpülesi yorum
  • 27-06-2023, 13:36:23
    #11
    Aylık 20-30kya yazılımcı çalıştırırsan olacak olan o
  • 27-06-2023, 15:08:06
    #12
    Kullandığım tek borsa bitexen çok hızlı işlemleri tercih etme sebebim o ben mobil uygulama üzerinden yapmıştım işlemlerimi haberiniz olsun