Size şemayı attım atar atmaz konu silindi.
Dolayısıyla hocam kimlerin suçlu olduğu hususunda az çok fikriniz oluşmuştur, yani bu aslında bizim insanımızın suçu.
Ve birbirine bunu yapanda bizim insanımız ne yazık ki.
Şimdi ben gerçeğin paylaştığımda nesnel ve bilimsel olarak gördüğünüz üzere sağlamından terbiye yiyeceğim.
Dolayısıyla bunları yaşamak gerekiyor.
Yani hocam özetle deprem neden unutulmuştur gibisinden düşüncenizin cevabını gördünüz.
Hocam bu yüzden, önce bizim insanımızla mücadele etmemiz gerekiyor.
Bütün bu olan her şey bizim insanımızın suçu.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle