Alan razı veren razıysa iki tarafa da hayırlı olsun bize pek laf düşmez gibi.
bize laf düşmeşse kandıranlar çok olur bilmeyen anlamayan kişileri ek olarak benim demek istediğim fiyat uçukluğu gereksiz yere alan vs benim ilgilendiğim durum değil
Yanlış düşünce bence, gelirinin olup olmaması bir anlam ifade etmiyor. Örnek veriyorum filmizle.(com,net) projesi satılık diyelim ama proje yeni ve geliri 0 tl. Ben bu siteyi 1m tl fiyattan bile satarım, alıcıları da sıraya dizilir. Yani satılık sitenin domaini de önemli bir etken, aynı zamanda içerisindeki içeriklere de bakılmalı. Günü sonunda güzel bir isim ve ona uygun projelendirilmiş bir web sitesi geliri olmaksızın satın alınabilir ve kazanç sağlanabilir.
gayet de doğru düşünce ilegal siteleri ilegal iş yapanlar alır gelipte geliri olmayan bloguda o kadar paraya satın almakta enayilikten başka birşey değil