• 23-06-2023, 18:16:34
    #1
    backlinkmatik.com
    selam

    soru saçma olabilir, bana da saçma gelirdi bundan bir kaç hafta önce sorsanız. geçenlerde instagramda bir video gördüm, adam mouse kullanmadan çalışıyordu, öyle word dosyada metin falan da yazmıyor yani baya wordpress site yapıyordu. izlerken içinden dedim ki : "biz de parmaklarımız iyi diyoruz, analar neler doğuruyormuş..."

    ondan sonra algıda seçicilik oldu sanırım, sürekli mouse kullanmadan, touch pad ile çalışan insanlar gözüme çarpmaya başladı, bugün ofis olarak evin yakınındaki bir starbucksı seçtim, yanıma bir bayan oturdu, tahminimce ya webmasterdı ya da editör, mouse kullanmadan çalışıyordu ben de ister istemez ekranı baya stalkladım, gerek wp admin, gerek windows gayet hakimdi. takır takır kullanıyordu.

    şuana kadar gördüklerimin çok yüksek oranında apple bilgisayar vardı. ben windowstan hiç şaşmadım, acaba bu pratiklik kullanım alışkanlıgı ile mi alakalı yoksa apple nın bir marifeti mi?

    ne yalan söyliyim çok özendim. klavye hızıma güvenir(d)im, ancak hayatımdan mouse ı çıkarsam getireceği hızı merak ediyorum, mouse alışkanlıgından kurtulmak için ne kadar debelenmem lazım, bir kaç hafta komple kullanmayı bıraksam, sonrasında mouse varmışcasına touch pad ile yola devam edebilir miyim? çalışma alanı olsun, hız olsun, el yorgunlugu olsun, mouse un fiziksel varlıgının getirdiği kalabalık olsun, yani her açıdan mis gibi olurdu
  • 23-06-2023, 18:16:59
    #2
    macbook ile çalışırken kullanmıyorum, windows ile çalışırken kullanırım.
  • 23-06-2023, 18:18:03
    #3
    windows kullanıyorum da mousesiz imkansız gibi, mac kullanmadım ama hiç
  • 23-06-2023, 18:18:04
    #4
    backlinkmatik.com
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    macbook ile çalışırken kullanmıyorum, windows ile çalışırken kullanırım.

    bu fark neden hocam?
  • 23-06-2023, 18:18:32
    #5
    Dün macbook aldım yana yana mouse arıyorum 😂
  • 23-06-2023, 18:19:07
    #6
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fark neden hocam?
    macbook'un touchpad'i mükemmel çalışıyor. yanlışlıkla dokunma durumu olmuyor, bir çok marifeti bulunuyor ve dandik windows touchpad'lerle kıyaslandığında mükemmel. Mesela şu an starbucks'ta macbook lie çalışıyorum ve mouse'a asla ihtiyacım yok.


    https://www.youtube.com/watch?v=whV7mYOEd6U
  • 23-06-2023, 18:19:19
    #7
    backlinkmatik.com
    41Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün macbook aldım yana yana mouse arıyorum 😂

    bi süre bulama hocam, bakarsın sen de mousenin gereksiz olduguna inanalar kervanına katılırsın. belki bu bir fırsat senin için
  • 23-06-2023, 18:20:09
    #8
    backlinkmatik.com
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    macbook'un touchpad'i mükemmel çalışıyor. yanlışlıkla dokunma durumu olmuyor, bir çok marifeti bulunuyor ve dandik windows touchpad'lerle kıyaslandığında mükemmel. Mesela şu an starbucks'ta macbook lie çalışıyorum ve mouse'a asla ihtiyacım yok.

    yanımdaki bayan sen miydin yoksa aklfasdasdasdas r10 a girerken de görmedim hiç ama
  • 23-06-2023, 18:21:31
    #9
    Macbook kullanmaya başladığımdan beri mouse bıraktım, 2-3 sene oldu. Sebebi şu:
    https://support.apple.com/tr-tr/HT204895