ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
macbook'un touchpad'i mükemmel çalışıyor. yanlışlıkla dokunma durumu olmuyor, bir çok marifeti bulunuyor ve dandik windows touchpad'lerle kıyaslandığında mükemmel. Mesela şu an starbucks'ta macbook lie çalışıyorum ve mouse'a asla ihtiyacım yok.

yanımdaki bayan sen miydin yoksa aklfasdasdasdas r10 a girerken de görmedim hiç ama