• 10-05-2009, 00:56:46
    #1
    Anne gibi gördüğüm birine anneler günü için mesaj atacağım. Tavsiye güzel anneler günü mesajınız varmıdır? Klasik saçma sapan bısey gondermek ıstemıyorum.
  • 10-05-2009, 01:21:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İşine yarayabilir.
  • 10-05-2009, 01:24:26
    #3
    En güzeli içinden geleni yazmak.. Hazır sözler ya da bir başkasının söylemiş olduğu sözü göndermek anlamsız kalır bence.