• 22-06-2023, 18:08:41
    #1
    merhaba yeni işe giriyorum satış danışmanı olarak ama ne bir hayalim ne bir hedefim var
    kız arkadaşım var tyt sınavından yeni çıktım
    motor almak istesem ailem izin vermiyor.
    elektrikli scooterim var ulaşımımı genelde onla yapıyorum. bilgisayar desen en iyisi evde duruyor boş boş telefon almak istesem saçma bir hayal
    yurt dışına çıkmak istesem annem kanser hastası bırakamam sanırım ailemle yaşadığım içinde param bende kalıcak ama harcayacak veya alacak birşeyim yok..
  • 22-06-2023, 18:10:07
    #2
    go to gym. paranızı spor ve beslenmeye harcayabilirsiniz ek olarak gelecekte kuracağınız yuva için bi kenara birikim altın atabilirsiniz.
  • 22-06-2023, 18:11:54
    #3
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    go to gym. paranızı spor ve beslenmeye harcayabilirsiniz ek olarak gelecekte kuracağınız yuva için bi kenara birikim altın atabilirsiniz.
    aklımdada gelecekteki yuva için altın var sadece o da tatmin etmiyor gibi içimi hevesli değilim yani 🥺
  • 22-06-2023, 18:12:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam elbet istediğiniz bir şey çıkar birikim yapın parayla para yapmaya bakın yatırım falan araştırın
  • 22-06-2023, 18:13:46
    #5
    Hocam bekarsan birikim yap niye diyorum sana evlince lazım olur birikim yapmasan evlince borç girersin Birikim yap evlince borc kalmaz diyiceksin iyki Birikim yapmışım
  • 22-06-2023, 18:14:57
    #6
    hocam öyle güzel bir dünyada yaşıyoruzki boşver bisikleti falan sagsın annen baban sag ailen yanında kız arkadaşın var elinde birikimin var
    elbet zamanı gelince en iyilerini yapacagına ben eminim
    ama herşeyin bir zamanı var hayat herkes için aynı şekilde olamayabilri ama gelecegini düzgün yaşamak inan senin elinde bak böyle bir platformdasın belki yarın tanışacagınbiri hayatını degiştirecek kendinden vazgeçme
  • 22-06-2023, 18:15:10
    #7
    AnoxCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elbet istediğiniz bir şey çıkar birikim yapın parayla para yapmaya bakın yatırım falan araştırın
    diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bekarsan birikim yap niye diyorum sana evlince lazım olur birikim yapmasan evlince borç girersin Birikim yap evlince borc kalmaz diyiceksin iyki Birikim yapmışım
    evet söylediğiniz gibi ailem önceden biriktirmeye başlamıştı bende onlara destek olabilirim altin olarak birikim yapmaya
  • 22-06-2023, 18:16:01
    #8
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet söylediğiniz gibi ailem önceden biriktirmeye başlamıştı bende onlara destek olabilirim altin olarak birikim yapmaya
    aynn hocam doğrudur
  • 22-06-2023, 18:16:30
    #9
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öyle güzel bir dünyada yaşıyoruzki boşver bisikleti falan sagsın annen baban sag ailen yanında kız arkadaşın var elinde birikimin var
    elbet zamanı gelince en iyilerini yapacagına ben eminim
    ama herşeyin bir zamanı var hayat herkes için aynı şekilde olamayabilri ama gelecegini düzgün yaşamak inan senin elinde bak böyle bir platformdasın belki yarın tanışacagınbiri hayatını degiştirecek kendinden vazgeçme
    teşekkür ederim gerçekten kafamı yastığa koyduğumda hiç birşey için heves gelmiyor içimden ve hayalim bile yok bu duygu kötü birşeymiş