• 22-06-2023, 14:17:39
    #19
    TheLek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir dünya yok ya. şuan 8.5 iken bankalar o rakamdan faizli para alıyordu iş veren ve bizler %60 civarı ödeme yapıyorduk . faizler tab seviyeyi bulunca geri düşecektir. bence şuan doğru yoldalar. gerçi yoldan gene onlar çıkartmıştı.
    Tüm genel beklentiler 2024 yılının son çeyreğine kadar kademeli faiz arttırımı yönünde. Ondan sonra tekrar indirim gelebilir. 3 sene aradan sonra doğru bir karar verebildiler ama bunun ne kadar arkasında durabilecekler göreceğiz.
  • 22-06-2023, 14:20:57
    #20
    Nas ile hallediliyordu neden şimdi 15e yükseltildi.Nas okusaydık ülkece.
  • 22-06-2023, 14:23:40
    #21
    her ay 2 2 yükselecek
  • 22-06-2023, 14:31:18
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafa piril piril, kullanilmamis. Yepisyeni herhalde. Hayirli olsun!
  • 22-06-2023, 14:32:27
    #23
    demirkiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rokitonun birde dolar yakması yok mu hahaha