• 20-06-2023, 15:52:22
    #1
    Arkadaşlar Sakın böyle sms'lere veya aramalara inanmayın Bunlar kesinlikle dolandırıcılar Biraz önce bir arkadaşıma bir SMS geldi alttaki numarayı ben aradım, işte bana bile senin de borcun var vesaire ediyor 48.000 lira bir borcum varmış 12.500 lirayı 4'e kadar yatırırsam işte icra veya herhangi bir ceza davası açılmayacakmış.

    Ben de Tabi bunu ses kaydını aldım şu an burada paylaşmak istemiyorum çünkü bayağı bir küfür içeriyor Kendisi de Bana küfürleri saydırdı tabii karşılıklı birbirimize küfürler ettik dalga geçtik falan en son sana 20.000 dolar göndereyim de biraz harçlık yap dedi.

    Ortalama bir 10 dakikalık kayıt aldım WhatsApp'tan da IBAN numaralarını aldım Akbank'ta yine Garibanın bir ıbanını kullanıyorlar kesin belli yani böyle yapınca bizi bulabileceğini mi sanıyorsun dedi saçma sapan konuşmalar yaptı

    Bu yüzden arkadaşlar Sakın böyle sms'lere vesaire inanmayın Sakın kimseye para göndermeyin.
  • 20-06-2023, 15:54:06
    #2
    20.000 doları bir arada görmüş mü acaba
  • 20-06-2023, 15:54:06
    #3
    kumar borcu için dava açılacağına inanmak bilemedim çok farklı boyutlar bunlar
  • 20-06-2023, 15:57:59
    #4
    thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20.000 doları bir arada görmüş mü acaba
    Şahsen gördüklerine inanıyorum hocam o kadar çok kişi var ki bunlara inanan
  • 20-06-2023, 16:05:00
    #5
    thekezzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20.000 doları bir arada görmüş mü acaba
    Fazlası vardır eksiği yoktur
  • 20-06-2023, 16:09:45
    #6
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen gördüklerine inanıyorum hocam o kadar çok kişi var ki bunlara inanan
    Kötü hissettim kendimi şimdi kat kat fazlası çıkacaktır onlarda ondan eminiz
  • 20-06-2023, 16:12:31
    #7
    Bir kaç ay önce arkadaşı aramışlar kumar oynadığınız tespit edildi filan diyerek,çocukta garibim inanmış az kalsın gönderecekti. Allah tan yanıma geldi de ben engel oldum Adamlar ile telefonda görüştüm diyorum ki bende avukatım yanınıza gelelim öyle görüşelim diyorum yok olmaz diyorlar ,dosya numarası verin diyorum yok diyorlar üstelik tersliyorlar🤦🏻🤣