• 20-06-2023, 09:59:48
    #1
    Kedim geçen hafta perşembe günü 4. Kattan düşmüştü. Sol bacağında ve çenesinde kırıklar meydana geldi. Yapılan testlerde doğuştan kalp yetmezliği de olduğu anlaşıldı. Bu yüzden anesteziden dolayı uyanamama riski %50

    Allah şifa versin dua edin arkadaşlar. Hayvan deyip geçmeyin o da bir can.
  • 20-06-2023, 10:02:31
    #2
    Rabbim ona şifa versin. Sizede bu vebal yeter!
  • 20-06-2023, 10:02:58
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Geçmiş olsun
  • 20-06-2023, 10:03:41
    #4
    Allah yardım etsin inşallah şans onunla olur ve mutlu bir sonuç alırsınız
  • 20-06-2023, 10:04:26
    #5
    allah şifa versin hocam. Hayvanda olsa insanın dostu kardeşi evladı gibi oluyor sizi iyi anlıyorum. Benimde başımda var bi tane. Doktorlar en kötüsünü söylüyorlar hep ama kediniz genç ise atlatacaktır allahın izniyle hocam..
  • 20-06-2023, 10:09:49
    #6
    Geçmiş olsun hocam bende şimdi götürecem evden kaçmıştı arka ayakları kırık sanırım sürünüyor
  • 20-06-2023, 11:06:16
    #7
    Hayırlısı ile kucağına alırsın hocam.
  • 20-06-2023, 11:06:31
    #8
    Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedim geçen hafta perşembe günü 4. Kattan düşmüştü. Sol bacağında ve çenesinde kırıklar meydana geldi. Yapılan testlerde doğuştan kalp yetmezliği de olduğu anlaşıldı. Bu yüzden anesteziden dolayı uyanamama riski %50

    Allah şifa versin dua edin arkadaşlar. Hayvan deyip geçmeyin o da bir can.
    Rabbim şifa versin, tabii ki o da bir can hem de canların en masumları.. inşallah iyi olur, son durumu paylaşır mısınız
  • 20-06-2023, 11:18:49
    #9
    geçmiş olsun hocam bir sıkıntı olmadan kucağınıza alırsınız inşallah