• 19-06-2023, 12:47:45
    #2
    Tam girdim kavga ediyorlar
  • 19-06-2023, 12:50:57
    #3
    işleri güçleri film fırıldak

    ama bizim halkta da var böyle şeyleri seviyorlar

    şimdi halaycılar çıkar davul zurna çalar

    asgari ücret bir ülke de vasıfsızlara çıraklara verilen maaş ama bizim ülkemizde ustalar alıyor ve seviniyor

    şimdi ekmek 10 lira süt 25 litresi 25 lira

    dert için içilen sigara 50 60 TL bulur
  • 19-06-2023, 13:16:53
    #4
    çok kazanacağız çok harcayacağız max. cahil yönetim davranışı.
  • 20-06-2023, 12:21:05
    #5
    En çok çalışanın sözünün geçmesi gerekir.