• 16-06-2023, 19:10:12
    #1
    Merhaba yaklaşık 15 gün önce İstanbulda sac ekimi yaptırdım. Sac ekiminde oluşan nakroz sunucu kafamda çukurlar oluştu. Mecburen o siyah deriyi kaldırmam gerekti yoksa enfeksiyon kapacak dedi doktor. Bende kaldırdım ve kafamda gördüğünüz gibi çukurlar meydana geldi. Büyük ihtimalle o yara o şekilde kalacak.
    Hukuk çerçevesinde şikayetçi olsam bisey cikarmi. Bu gibi durumu yaşayan varmi aranızda.
    Nasıl Bi yol izlemeliyim




  • 16-06-2023, 19:17:42
    #2
    Ne kadara yaptırdınız hocam?
    Ödemenizi geri verme durumları olabilir
  • 16-06-2023, 19:19:05
    #3
    Kef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadara yaptırdınız hocam?
    Ödemenizi geri verme durumları olabilir
    15 bin TL verdim
  • 16-06-2023, 19:22:58
    #4
    Hicbir sey yapma hocam. Benzeri benim de tepede olusmustu. Tırnaklama dendi ama dayanamiyordum. Oyle cukurlar va vardı. Hakkaten zamanla gecti dunduz oldu. Iatedigim gibi sık olmadı aeyrek kaldı ama her halikarda eski halinden iyidir. 15 ay oldu.
  • 16-06-2023, 20:06:44
    #5
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Tabiki önce kendileriyle konuşun baktınız bişey yapmıyorlar şikayetçi olun. Bişey yapmazlarsa mağduriyetiniz giderilmez mahkemeye gitmeye mecbur bırakırlarsada google vs gibi yerlerdende yorum atın diğer insanlarda görsün.