Merhaba yaklaşık 15 gün önce İstanbulda sac ekimi yaptırdım. Sac ekiminde oluşan nakroz sunucu kafamda çukurlar oluştu. Mecburen o siyah deriyi kaldırmam gerekti yoksa enfeksiyon kapacak dedi doktor. Bende kaldırdım ve kafamda gördüğünüz gibi çukurlar meydana geldi. Büyük ihtimalle o yara o şekilde kalacak.
Hukuk çerçevesinde şikayetçi olsam bisey cikarmi. Bu gibi durumu yaşayan varmi aranızda.
Nasıl Bi yol izlemeliyim