kaç kere düşüyorsun bırak düş ama kalkacaksın elbet herşeyden ders al arkadaşlarından ailenden çevrenden kendinden işinden gücünden herşeyden ibret al ders al.
şükret her haline beterin beteri var. gerçekten de öyle.
kendine hedefler koy ne olursa olsun onları başarmak için çokça çabala herşey rayında gitmiyor mu bırak gitmesin ölümlü dünya zaten bu gün var olan insanlar yarın yok olacak nasıl olsa.
en kralları gitti biz kimiz.
herşeyden önce insan olduğumuzu herkes gibi etten kemikten olduğumuzu unutmamalıyız.
günden güne iyiye gitmek için planlar koy başarısız olduğun ne var ise üzerinde dur BİR GÜN BAŞARACAKSIN.
umutların bitmemeli hala yaşıyorsan bir umut illaki vardır
En güzel günlere uyanmamız niyetiyle hayırlı geceler işlerimize odaklanalım herşey boş

morallari üst seviyede tutalım
SİZE VE KENDİME NOT:
https://www.youtube.com/watch?v=_42P...l=posthaneTeam