R10 'da Saçma Bir Sorun Yaşıyorum
7
●190
- 06-06-2023, 13:18:00Konu açtım 2 tanesi ana sayfada göründü 3.görünmedi dedim belki cacheye yakalanmışızdır. Yorum yazmışlar bildirim geliyor tıklıyorum bildirim sürekli yanıyor. Yorum attım benim sayfada yorum görünmedi ama yorumum beğenildi bildirimi geldi ve bir sürede sürekli üstte 1 işareti yanmaya başladı napmalıyım bilen?
- 06-06-2023, 13:27:26Hem ilgili konuda hemde anasayfada iken ctrl+shift+r yaptınız mı ?Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 13:31:10yok şu an buraya mesaj geldiğini off topics bölümüne tıklayınca farkettim ama çıkış yapıp giriş yapmama rağmen aynıConfidant5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 16:03:23Denedim aynı bence r10 cachede kaldım benDomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 18:48:08Hala aynı bildirim var ama tıklıyorum eski bildirimlertayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 18:50:13

