• 04-06-2023, 13:16:29
    #10
    Sistem dosyalarında bir hata olma olasılığına karşın aşağıdaki adımları uygulayınız.
    • Başlangıç menüsünü seçin arama kutusuna Komut İstemi yazın. Arama sonuçlarından Komut İstemi (Masaüstü uygulaması) ögesine basılı tutun (veya sağ tıklayın) ve Yönetici olarak çalıştır’ı seçin.
    • DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth yazın ("/" işaretlerinden önceki boşlukları unutmayın).
    sfc /scannow yazın (“sfc” ile “/” arasındaki boşluğu unutmayın)
    Pc Restart Atın İşlemler bitince.

    Başka bir konuda yardımcı olabilirsem iletişim kurmaktan çekinmeyiniz.

    Saygılarımla,
  • 04-06-2023, 13:20:59
    #11
    Kullanıcı hesabı denetimi ayarlarına girin 2 sıraya alın sorun düzelecek
  • 04-06-2023, 13:25:49
    #12
    Konuyu takipteyim, çözümünü yazarsanız çok sevinirim.
  • 04-06-2023, 13:35:06
    #13
    .best ONE 🏆

    bu arkadaş yazdı ama https://www.r10.net/forum-disi-sikay...diricidir.html dolandırıcıymış ne yapalım şimdi