• 29-05-2023, 22:29:36
    #10
    Bir yazılımcı olarak tasarım derim.
  • 29-05-2023, 22:30:16
    #11
    Okuldan ogretmen arkadasimin oglu silikon valley de Apple da yazilim muhendisi. 22.500 dolar maası var ve evinden çalışıyor. Iyi bir yazilimci yurtdisina gidebilir ama iyi bir tasarımcıya bu parayı kolay kolay vermezler.
  • 29-05-2023, 22:35:12
    #12
    Yazılımcı Olacaksam:

    @Burti;

    Tolga Şen hocamı etiketlemeye çalışıyorum fakat olmuyor mazur görsün

    Tasarımcı Olacaksam : @kaanilbey;
    Gibi olduğum sürece ikiside olur
    • tolgasen
    • kuklux
    • kaanilbey
    tolgasen, kuklux ve kaanilbey bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2023, 22:39:44
    #13
    Tasarım tabiki
  • 29-05-2023, 22:46:23
    #14
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yazılımcı olarak tasarım derim.
    Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım tabiki
    sizin için olan nedenlerinide yazarsanız sevinirim
  • 29-05-2023, 22:51:38
    #15
    ikisi birden
  • 29-05-2023, 23:12:00
    #16
    Yazılım daha çok kazandırır ama daha çok yorar.
  • 30-05-2023, 01:51:03
    #17
    Estetik algın varsa tasarım hocam.
  • 31-03-2024, 00:55:42
    #18
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuldan ogretmen arkadasimin oglu silikon valley de Apple da yazilim muhendisi. 22.500 dolar maası var ve evinden çalışıyor. Iyi bir yazilimci yurtdisina gidebilir ama iyi bir tasarımcıya bu parayı kolay kolay vermezler.
    Evinden çalışıyor derken evi Amerika'da mı ve hangi Türkiye'de hangi üniversiteden mezun oldu?