direkt gelip ekspertize sokayım alayım dedim, fiyatı kelepir felan değil piyasasında.
Kapora atayım dedim yok hiç gerek yok, pazartesi veya salı ordunun ilçesinden ordu merkeze geleceğim merkezde işim var dedi, o zaman gelebilirsiniz dedi. Samsundan gidecektim. Yani sözleştik.
Şimdi attığı mesaj ise bu, ben insanımızın ahlaksızlığından, fırsatçılığından, sözünde durmayışından bıktım usandım. Çok doluyum....
Fiyatı 30 bin TL ye yakın artırmış
Biz müslüman mıyız? Sahi neyiz biz? Bu mu müslümanlık, bu mu doğru insan olmak...
Anlarım piyasa yükselir bunu güzelce söylersin ama ortada söz var, kendin seçmişsin pazartesi veya salı gününü..

Başka ilanlar


