• 28-05-2023, 17:52:29
    #1
    Size bir hikaye anlatacağım.

    Geçtiğimiz haftalarda ilk tur seçimlerine katıldık. Sıra olmadığı için hemen oyumu atmaya gittim. Oyumu atmadan önce pusulayı yuvarlağın içerisine yerleştirdim ve bastım fakat mühür aşağı kaydı. Benden öncekiler pusulayı nasıl kullandıysa artık tam ortadan basmıyordu.

    Bugün ikinci tur seçimlerine girerken daha hazırlıklıydım. Bu sefer sıra da yoktu, hemen girdim. Oyumu atmak için bu sefer test amaçlı tahtanın üzerinde mührü bastım. Yine kayma vardı. Artık hazırlıklıydım. Hemen pusulayı yuvarlağın üzerindeki çizgiden bastım ve ne oldu biliyor musunuz? Mühür yuvarlağın içine girdi.
  • 28-05-2023, 17:53:06
    #2
  • 28-05-2023, 17:55:50
    #3
    Boş konular acıp doldurmayın hocam forumu kirletiyorsunuz.ç
  • 28-05-2023, 17:58:08
    #4
    Çekirdek yiyen meraklı r10 emojisi
  • 28-05-2023, 17:59:23
    #5
  • 28-05-2023, 18:00:20
    #6
    Platin üye
    Ee, sonra ne olmuş?
  • 28-05-2023, 18:00:51
    #7
  • 28-05-2023, 18:11:39
    #8
    saçma konular açılmaya başlandı...
  • 28-05-2023, 18:14:32
    #9
    güzel hikaye hocam. netflixle anlaşma yapılabilir