Çocukluğunda bu oyunu oynayan oldu mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çocukluğunda bu oyunu oynayan oldu mu?
3
●
244
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çocukluğunda bu oyunu oynayan oldu mu?
27-05-2023, 17:03:59
#1
ZekiOzl
Pentium 2 350 mhz 2 gb hdd win 98 yüklü bilgisayarımda sürekli oynadığım bir oyundu. Interstate 76
27-05-2023, 17:27:50
#2
HveH
Biz çocukluğumuzda gaz lambası kullanıyorduk.
27-05-2023, 20:46:21
#3
ZekiOzl
hveh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz çocukluğumuzda gaz lambası kullanıyorduk.
🤔🤔🤔
27-05-2023, 20:53:49
#4
MrtbtL
IGI vardı. 🥹
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler