• 27-05-2023, 17:03:59
    #1
    Pentium 2 350 mhz 2 gb hdd win 98 yüklü bilgisayarımda sürekli oynadığım bir oyundu. Interstate 76

  • 27-05-2023, 17:27:50
    #2
    Biz çocukluğumuzda gaz lambası kullanıyorduk.
  • 27-05-2023, 20:46:21
    #3
    hveh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz çocukluğumuzda gaz lambası kullanıyorduk.
    🤔🤔🤔
  • 27-05-2023, 20:53:49
    #4
    IGI vardı. 🥹