Doların düşmesi ülke için iyi bir durum değildir. Doların gerçek enflasyon oranında artması gerekir ki ülkenin lokomotifi olan ihracatçılar ülkeye döviz sokabilsin. Düşmesi durumda ithalat artar. Döviz ne çok çıkmalı ne de çok düşmeli. İstikrarlı olmalı. Rüyanızın gerçek çıkmaması çok iyi olmuş.
Bahsettiğim habere bakacak olursak, önce gerçek olacak, sonra tersi olacak. Ancak bu kısa süreli düşüş olacak gibi. Çünkü bu yöntemi kim akıl ettiyse, daha çok yükselmesine sebep olacağını öngöremiyor.
Rüyaların tersi çıkarmış hocam.
Evet uzun vadede tersi çıkacak gibi.