• 24-05-2023, 15:13:50
    #10
    Kirasına param yetiyor ise bana her yer cennet
  • 24-05-2023, 15:32:17
    #11
    gurkancanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profil resmi enerjisine inanıyorum
    jdxmjxxmxmxmxn
  • 24-05-2023, 15:50:33
    #12
    Arkadaş bu forum niye böyle oldu? Her konuya bir ciddiyetsiz goy goy cevap veren ergen kaynamaya başladı forum. Fikrin yoksa çık dışarı goy goy yapmanın manası ne?
    • bilgicinitr
    • Mercuryweb
    bilgicinitr ve Mercuryweb bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-05-2023, 18:04:32
    #13
    Ofisin istediğin gibi olursa sana gerekli enerjiyi verir
  • 24-05-2023, 18:12:09
    #14
    Qui non proficit, deficit
    Ben inanmıyorum hocam
  • 24-05-2023, 18:56:09
    #15
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evin notur hattından bir kablo çekiyorsunuz. (Kontrol kaleminin yanmadığı priz deliği) Eski bir bina herhalde su tesisatı metaldir. Tuvaletin taharet musluğuna da başka bir kablonun ucunu soyup temas edecek şekilde bağlayın. Kabloların 2 ucuna da her bakkalda satılan 3.5 volt akkor ampülden bağlayıp yanacak mı diye test edin. Eğer yanarsa tüm perdeleri ve ışıkları kapatıp bu lambanın ışığında gusül abdesti alın. Ev ile uyumlu hale geçeceksiniz.
    Kız arkadaşı ile arayı yapma için de eski kamerasız tuşlu telefonun bataryasını boşaltıp bu 3.5 volt ile şarj edin.(yeniler 3.5 volt ile şarj tutmaz) batarya yarıyı anca geçer, bu telefon ile bir görüşme sağlayın. Sizi enerji bütünleyip bölünmez kılacak. (sadece turkcell' de geçerli.)
    Ahı olan dayının enerjisi bittiğinde eve gir çık yapmanız yeterli olacak.
    hadi iyi günler....

    edit: akkor lamba
    Ciddi ciddi okudum inandım.
  • 24-05-2023, 19:10:40
    #16
    Sizin evin enerjisi varda benim yok mu?
    Beni de zaman zaman ciddiyetsiz yapıyor.