• 22-05-2023, 12:42:54
    #10
    r10 kendini sürekli yenilediği için büyüdü.
  • 22-05-2023, 12:43:11
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ******* kaldı sanırım bir tek, orası da dutluk olmuş zaten
    3 tane felan kaldı onlar da kapanır 1 yıl içinde öyle tahmin ediyorum

    r10 bir hamlesi kaldı yıl sonu üyelikleri tekrar açarsa oralarda nay nay olur
  • 22-05-2023, 12:43:52
    #12
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    WM'den bir satıcıya mesaj atmıştım sipariş için çok şaşırmıştı aylardır mesaj gelmiyor şimdi geldi diye.
    R10 candır bu konuda.
  • 22-05-2023, 12:44:07
    #13
    Vay be bir an eskilere gittim geldim.
    Güzel bir kaynaktı, eskiden çok kullanırdım belki 10 senedir kullanmıyorum ama keşke yayın hayatına devam etseydi.
  • 22-05-2023, 12:45:58
    #14
    Çöp bir siteydi mod’ları bile dolandırıp ban atıyordu sebepsiz öyle bir platform kapanması kaçınılmazdı.
  • 22-05-2023, 12:46:34
    #15
    r10.net forumunu yıllardır takip eden birisiyim, kimsenin emeğini hiç etmek istemem ama hepsi benim gözümde çöp forumlardı. internetten bir konu hakkında bilgi alacaksam eğer sonuna ya r10 eklerdim yada ekşi sözlük.
  • 22-05-2023, 12:46:47
    #16
    İlgili site kapanalı zaten yıllar oluyor
  • 22-05-2023, 12:53:36
    #17
  • 22-05-2023, 12:55:56
    #18
    Rakipsizdir R10 Türkiye'de gerçekten.