Geceye bir cümle bırak. Hediyye kazan! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Geceye bir cümle bırak. Hediyye kazan!
39
●
912
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Geceye bir cümle bırak. Hediyye kazan!
1
2
3
4
5
20-05-2023, 23:33:22
#10
Vexa
"Don't really wanna hurt nobody."
Gerçekten kimseyi incitmek istemiyorum.
20-05-2023, 23:33:53
#11
Orjmedya
Hakkımda bilgin yoksa fikrinde olmasın.🎖️
20-05-2023, 23:34:05
#12
DMRalp
Buralarda yeniyim. Puana ihtiyacım var. Puan ihtiyacımı giderme şansınız var mı acaba?
Dertler Derin, Allah Kerim! 👋😊
20-05-2023, 23:34:13
#13
Engin
HizliResim.Net
Sen sen ol
Her kesin hayali ol ama
Kimsenin hikâyesi olma.
20-05-2023, 23:35:51
#14
WebAli
Cehennem Boş Şeytanlar Burada.
20-05-2023, 23:37:51
#15
feno
Üyeliği durduruldu
Şansım olsaydı kız olarak dünyaya gelirdik Şans bizde ne arar neyse Hayırlı Geceler 😂
20-05-2023, 23:38:03
#16
Dora
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.
20-05-2023, 23:49:15
#17
KeyCodE
Yol seni nereye götürüyorsa oraya gitme, yol olmayan yerden git ki, iz bırak.
20-05-2023, 23:50:07
#18
CandiceWhite
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bana çok komik geliyor bioya yazılanlar.. kimisi neredeyse cv sini ekleyecek,sadece isim soyisim yeterli bence
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler