Merhaba arkadaşlar
Öncelikle konuyu yanlış yere açtığımı farkındayım. Fakat Adobe kısmına açtım kimse bakmamış bile sorunum acil yarına kadar halletmek istiyorum bu yüzden burası daha çok ilgi görüyor diye buraya açmam gerekiyordu.
Freehand 9.0 da yazı yazmam gerekiyor. İşletimk sistemim Vista ve XP yani hangisinde çözüleceği sorun değil. I ya bastığımda y çıkıyor gibi...Türkçe karakter sorunu oluyor yani
Yardımcı olursanız sevinirim.
Sorunu çözebilene helalinden + rep
Saygılarımla...