Getir, Yemeksepeti vs. kurye çalışanları! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Getir, Yemeksepeti vs. kurye çalışanları!
12
●
764
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Getir, Yemeksepeti vs. kurye çalışanları!
1
2
18-05-2023, 12:37:50
#10
rootpy
Bana hiç denk gelmedi
18-05-2023, 13:03:22
#11
Saitama
Kişisel Rütbe
Bana da mağza tam karşıda neden sipariş ediyorsun diyorlar kupon olmasa niye edeyim
18-05-2023, 13:04:08
#12
Onur89TR
Rosbiel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
polisler bile bayan şöförleri görünce ceza kesmeden gönderiyor çok kez şahit oldum türkiye için alışılmış bir durum
fındık kadar malın olacağına dünya kadar....
Hocam o söz tam tersi idi düzeltmiş olayım.
18-05-2023, 18:39:00
#13
Nuri_boz
getir de çalışmış biri olarak söylülüyorum sipariş kadın ismi oldugu zaman heyecandan motor veya arabayı süremiyorlar. d
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler