edit: geçenlerde forumdaki ilk hocam mesajının bulunması için bir konu açılmıştı, forumdaki en hızlı çözüme ulaşılıp banlanan şikayeti bulmak için konu açası geliyor insanın
kendinizi çok zeki sanıyorsunuz ya muhteşem bir olay
Hocam yakalanmışsın işte. Her türlü ofsaytsın. Alt limit kuralına uymamışsın, multi üyeliksin. Çok barınamazsın buralarda bugün olmazsa, yarın ama bir gün kesinlikle banlanacaksın
Hocam yakalanmışsın işte. Her türlü ofsaytsın. Alt limit kuralına uymamışsın, multi üyeliksin. Çok barınamazsın buralarda bugün olmazsa, yarın ama bir gün kesinlikle banlanacaksın
hocam Multi uyelikse kimlik doğrulama yapabilirim bilirim moderatör bu kadar karışmıyor siz ne kadar çok karışıyorsunuz ya anlamadım desteğe ulaşın gerekeni onlar yapsın lütfen daha fazla uzatmanın anlamı yok
hocam Multi uyelikse kimlik doğrulama yapabilirim bilirim moderatör bu kadar karışmıyor siz ne kadar çok karışıyorsunuz ya anlamadım desteğe ulaşın gerekeni onlar yapsın lütfen daha fazla uzatmanın anlamı yok
Desteğe nerden bağlanıyoruz hocam link atar mısınız