• 13-05-2023, 15:55:17
    #1
    merhaba boş oy atınca nereye veya kime gidiyor?
  • 13-05-2023, 16:02:07
    #2
    Kimseye gitmiyor geçersiz sayılıyor.
  • 13-05-2023, 16:05:34
    #3
    Geçersiz Sayılıyor Diye Biliyorum
  • 13-05-2023, 16:06:22
    #4
    Hiçbir yere gitmiyor kaybedenler genelde boş oy attınız oyüzden kaybettik diyerek algı oluşturur, o işe yarıyor sanki boş oy atanlar onlara atacakmış gibi
  • 13-05-2023, 16:07:19
    #5
    neyse
  • 13-05-2023, 16:07:49
    #6
    Sizce?
  • 13-05-2023, 16:13:44
    #7
    Forumca kafayı yedik g.o moderatör arkadaşlara
  • 13-05-2023, 16:15:22
    #8
    TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce?
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumca kafayı yedik g.o moderatör arkadaşlara
    ne meraklısınız yargısız infaz yapmaya :d boş oy atıcam demedim sadece merak ettim sordum bu 1, okuduğunuzu idrak edip önyargınızı kırmanızı öneririm
  • 13-05-2023, 16:16:35
    #9
    yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne meraklısınız yargısız infaz yapmaya :d boş oy atıcam demedim sadece merak ettim sordum bu 1, okuduğunuzu idrak edip önyargınızı kırmanızı öneririm
    Yargısız infaz değil. Boş attığınız oy boşa gidecek. Başka nereye gitmesini bekliyorsunuz hocam? Zaten ortam iyice gergin bu tarz konuların açılmasını doğru bulmuyorum. Konu mantık çerçevesinden uzak.