ne meraklısınız yargısız infaz yapmaya :d boş oy atıcam demedim sadece merak ettim sordum bu 1, okuduğunuzu idrak edip önyargınızı kırmanızı öneririm
Yargısız infaz değil.
Boş attığınız oy boşa gidecek. Başka nereye gitmesini bekliyorsunuz hocam? Zaten ortam iyice gergin bu tarz konuların açılmasını doğru bulmuyorum. Konu mantık çerçevesinden uzak.