Forumdaki En Yüksek Ticaretiniz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumdaki En Yüksek Ticaretiniz?
28
●
2.152
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forumdaki En Yüksek Ticaretiniz?
1
2
3
4
12-05-2023, 12:31:01
#1
SametK
Merhaba arkadaşlar.
Forumda yapmış olduğunuz en yüksek ticaretiniz ne kadar?
12-05-2023, 12:32:29
#2
Misafir
100
SametK
ve
akilicaslan3
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
12-05-2023, 12:33:04
#3
JoshgunPRO
17,000 iPhone.
12-05-2023, 12:33:50
#4
DavutÇolak
4 bin euro + 8 bin dolar (Domain alımı) 🙂
12-05-2023, 12:34:31
#5
Ensalgl
80K / Domain Satış
12-05-2023, 12:34:57
#6
anadoluvizyon
1000₺
İmzamdaki konudan 49₺ den başlayan fiyatlar ile ticaret yapabilirsiniz
12-05-2023, 12:35:01
#7
Dogukanex
Hocam ticaret puanı atmadı şahıs lakin r10 da gördü kripto bozduruldu 30000 TL lik 🤣 ama Trade aticam diyip atmadı
12-05-2023, 12:35:24
#8
Kyrex
$1000
12-05-2023, 12:37:34
#9
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
Sizin kaç hocam merak ettim
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler