halka arz furyası bitiyor mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
halka arz furyası bitiyor mu?
13
●
594
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
halka arz furyası bitiyor mu?
1
2
09-05-2023, 13:02:27
#10
Dj B@mBaM
Ayrıca şunu da tecrübelerim ile söyleyeyim, tahtacı istemedikten sonra ky istediği kadar satsın taban yaptıramaz. Tahtacı ne derse o olur.
09-05-2023, 13:09:16
#11
beratomermutlu
Son sözünüzün altına imzamı atıyorum hocam
09-05-2023, 16:39:07
#12
eminaknt
Ben 11 hesapla girdim küçük miktarlar için satmıyorum 6 tavan bekliyordum açıkçası ama malesef bozdu . elimde bekletiyorum 2-3 gün daha zarar ederse zararla çıkarım
09-05-2023, 18:01:13
#13
CorapApp
Çorbacılar çekilsin
18-05-2023, 13:14:33
#14
GokhannBey
Galiba bitti
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler