• 09-05-2023, 13:02:27
    #10
    Ayrıca şunu da tecrübelerim ile söyleyeyim, tahtacı istemedikten sonra ky istediği kadar satsın taban yaptıramaz. Tahtacı ne derse o olur.
  • 09-05-2023, 13:09:16
    #11
    Son sözünüzün altına imzamı atıyorum hocam
  • 09-05-2023, 16:39:07
    #12
    Ben 11 hesapla girdim küçük miktarlar için satmıyorum 6 tavan bekliyordum açıkçası ama malesef bozdu . elimde bekletiyorum 2-3 gün daha zarar ederse zararla çıkarım
  • 09-05-2023, 18:01:13
    #13
    Çorbacılar çekilsin
  • 18-05-2023, 13:14:33
    #14
    Galiba bitti