Gececi Tayfa Enerji Toplama Konusu - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Gececi Tayfa Enerji Toplama Konusu
12
●
166
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gececi Tayfa Enerji Toplama Konusu
1
2
08-05-2023, 02:03:44
#10
burakgungormus
Laz61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlık olarak 24 yaşıma girişimin etkisindeyim
) sanırsam yaşlanıyorum
Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yıllara hocam.
ibrhmatysn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu saate işten gelen maili cevaplıyorum
Kolay gelsin hocam, enerjinizi depolayın yarın da lazım olacaktır
08-05-2023, 02:04:42
#11
Laz61
burakgungormus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yıllara hocam.
Çok teşekkürler Hocam
08-05-2023, 02:05:36
#12
İbrahim Ataysın
G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
Kolay gelsin hocam, enerjinizi depolayın yarın da lazım olacaktır
[/QUOTE]
6 saat sonra kalkıcam, malum iş e-ticaret olunca gece dinlemiyor.
08-05-2023, 02:08:14
#13
burakgungormus
ibrhmatysn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6 saat sonra kalkıcam, malum iş e-ticaret olunca gece dinlemiyor.
Yoğun işler olunca maalesef zaman kavramı olamayabiliyor :/
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler