• 07-05-2023, 23:00:21
    #1
    Çipi düşmüş kimlik kartıyla oy kullanabilir miyim bilgisi olan varmı
  • 07-05-2023, 23:01:12
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Çiple bir alakası yok, görsel olarak kontrol sağlanıyor. Kullanabilirsiniz.
  • 07-05-2023, 23:01:37
    #3
    Benimde düştü farkında olmadan. İnternette çok şikayet var bu konuda. Herkesin çipi düşmüş. Konuyu takipteyim.
  • 08-05-2023, 00:23:47
    #4
    Benimde düşmüştü nüfus müdürlüğüne değiştirmeye gittiğimde gerek yok denmişti. Elinde ki cihazı çip olmamasına rağmen karta tutup bilgilerimi getirdi. Yine de degistirmistim. Ama çiple pek alakası yok sanirim
  • 08-05-2023, 00:30:06
    #5
    Ben sandık başkanıyım kullanabilirsin.
  • 08-05-2023, 00:42:39
    #6
    Zyron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sandık başkanıyım kullanabilirsin.
    Hocam eski kimlik ile kullanılabilir mi?
  • 10-05-2023, 17:56:00
    #7
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eski kimlik ile kullanılabilir mi?
    fotoğraflı ve soğuk damgalıysa kullanırsın.