• 07-05-2023, 10:30:02
    #19
    Merhaba,

    6 Ay gidenide gördük bedelliye gidenide gördük. İkisininde söylediği tek şey ne yap ne et bedelli git oldu. Yakın zamanda askerlik yapan arkadaşınız varsa danışabilirsiniz. %90 bedelliyi önerecektir.

    İyi forumlar
  • 07-05-2023, 10:34:34
    #20
    Hocam şuan askerlik hizmetimi Astsubay Asçavuş olarak yapıyorum. Tek diyeceğim şey ne yapın ne edin gelmeyin. Parası olup da askerlik yapmak isteyen bir sürü asker gördüm hepsi çok pişman. Yedek Subay veya Astsubay başvurusu yapın, çıkarsa vay halinize, tek farkı gelen geçen azarlamıyor ama sorumluluğu çok büyük oluyor.
  • 07-05-2023, 10:36:26
    #21
    delime... askerden geleli 1 ay oldu daha çıkamadım psikolojisinden... yemin ederim 1 gün gösterselerdi askerlikten soygun yapar yinede gitmezdim.. bu arada hem çavuş hem yazıcıydım ona rağmen berbat bir yerdi...
  • 07-05-2023, 11:21:40
    #22
    Hocam bence git ben yaşım geldiği gibi gittim geldiğimede pişmanım keşke kalsaydım ilk 1 aydan sonrası zaten rahat geçiyor ve şimdi çarşı falanda var benim zamanımda koronadan her şey yasaktı ama genede geldime pişmanim
  • 07-05-2023, 11:26:23
    #23
    Hocam şöyle hesap yapın bedelii sanırım 100.000 civarinda şuan bedelli yapsanizda 1 ay askerlik yapiyorsunuz 5 ay kaldi ayda 20.000 ve üzeri kazaniyorsaniz borca girmenize gerek yok bedelli yapin ama kazanmiyosaniz borca girmeye gerek yok bence bende geçen sene 6 ay yaptım gitmeden şöyle zor böyle zor deniliyodu ama hiçte abartıldığı kadar birşey değildi
  • 07-05-2023, 11:26:30
    #24
    Hocam mezuniyetten sonra 2 yıl tecil hakkın olması lazım.
  • 07-05-2023, 13:55:06
    #25
    Şubatta bedelli askerliğe gittim martın başında bitti. Tüm şartlarını zorla bence bedelli yap.
  • 07-05-2023, 14:50:02
    #26
    maddi sıkıntıya girmeden bedelli yapılır. kısa dönemde iyidir.
  • 07-05-2023, 20:43:15
    #27
    Millet ne çekmiş askerlikten,bi bana mı iyi geldi anlamadım 😂
    Şuan deseler aynı devrelerle bi 6 ay daha giderdim 😂