R10 Halkı, Arınma Gecesinde Arınır mıydı?
Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum. Siz arınma gecesinde evde oturanlardan mı, yoksa dışarda tüm illegal işlere bulaşanlardan, intikam almak isteyip dışarda adam avlayanlardan mı olurdunuz?
Sİz ne yapardınız
Evet, Sabaha Kadar Dışarda Geçirirdim
Etliye Sütlüye Karışmam Otururdum Evimde
Hesap Sorulması Gereken Bi Kaç Kişi Var Bi Uğrardım
