Anket Sİz ne yapardınız
Toplam Katılımcı Sayısı: 29
Sİz ne yapardınız
Evet, Sabaha Kadar Dışarda Geçirirdim
%17,24 (5 Oy)
Etliye Sütlüye Karışmam Otururdum Evimde
%27,59 (8 Oy)
Hesap Sorulması Gereken Bi Kaç Kişi Var Bi Uğrardım
%55,17 (16 Oy)
  • 04-05-2023, 12:13:26
    #1
    Dijital Pazarlama Ajansı
    R10 Halkı, Arınma Gecesinde Arınır mıydı?

    Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum. Siz arınma gecesinde evde oturanlardan mı, yoksa dışarda tüm illegal işlere bulaşanlardan, intikam almak isteyip dışarda adam avlayanlardan mı olurdunuz?
  • 04-05-2023, 12:14:10
    #2
    Yeni mi başladı bu gece
  • 04-05-2023, 12:14:56
    #3
    forumda ayıklanacak gereksiz insanlar çok arınma marınma bilmem sınırsız ban
  • 04-05-2023, 12:15:05
    #4
    Evimde oturur çayımı içerim, çok gezenin g**54362tune *** bulaşır derler
  • 04-05-2023, 12:15:09
    #5
    Ya av oluruz ya avcı ama avı avcıya götüren çakal olmayız 😀
  • 04-05-2023, 12:15:41
    #6
    Allahıma şükretmekle meşgul olurdum.
  • 04-05-2023, 12:16:51
    #7
  • 04-05-2023, 12:17:19
    #8
    Dağlara çıkardım gece boyu gezerdim kimse ile karşılaşacağımı düşünmüyorum
  • 04-05-2023, 12:22:15
    #9
    topluma hiç bir faydası olmayan bir konu