Merhaba,
Glycon gibi uçuk fiyatlı ve heryeri hata fışkıran yazılım
Bu tabiri kullanıyorsunuz bizlerden nefret duyuyorsunuz Ancak bizlere 1 destek talebi bile oluşturmuyorsunuz durum sizcede garip değil mi?
İlgil hataları incelememiz için mail adresinizi özelden iletirmisiniz lütfen.
Birçok şikayet konusu olduğundan bahsetmişsiniz Türkiye üzerinde en çok satan SMM Panel yazılımı Glycon Yazılımıdır bu sebeple illaki zaman zaman anlaşmazlıklar olabilir ki bu gayet normaldir.
Bizler Yardım isteyen kimseyi geri çevirmedik belirli kurallar çerçevesinde destek hizmetimizi de oldukça başarılı şekilde sunmaktayız.
2000 + den fazla aktif lisansa sahip ve birçok kişiye düzenli gelir sağlayan bir yazılımdan bahsediyorsunuz lütfen karalama yapacaksanızda haklı sebeplerle yapın.