Tanrıyla konuştuğunu söylediğinde dindarsın, tanrının seninle konuştuğunu söylediğinde delisin diyorlar.
Olmayan şeyleri görene deli, bir başkasının olmayan şeyleri gördüğüne inanmaya din diyorlar.
Uygun görürseniz lütfen seviye dışı yorum yapmayınız.
Bu iki cümle hakkında düşünceniz nedir?
3
●88
- 01-05-2023, 16:12:05Üyeliği durdurulduTam olarak istenilen nedir burada? Türkçe ya da Edebiyat dersi için mi?PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birinci cümle bireysel bir deneyimi, ikinci cümle ise toplumsal bir inancı ele alıyor. Toplum, din gibi belli bir düzeni ve kuralları olan inanç sistemlerine daha saygı duyabilirken, bireysel deneyimlere daha şüpheci yaklaşabilir. Ancak her iki durumda da, inançlar ve deneyimler kişisel ve toplumsal düzeyde farklı şekillerde ele alınabilir.