• 22-05-2023, 20:35:37
    #82
    offfffffff çok kıskandım allah kaza bela vermesin.
  • 26-05-2023, 23:54:36
    #83
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Daha iyisi sizin olur inşallah...🤲
    Arkadaşlar gelişmeleri buradan paylaşacağımı söylemiştim. Bugün araç teslimi vardı, gelip video çektiler ve bayiden birkaç formu imzaladım birer nüshasını verdiler ve aracı teslim aldım.
    Çok fazla resim var, fakat bunu eklemek istedim.

    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın hocam. bmw 3.20 ye katılmıştım ama çıkmadı tabi. Çıkmaz kimseye vermiyorlar bence diyordum, sizi görene kadar
  • 26-06-2023, 18:23:22
    #84
    ooo hayırlı olsun hocam trendyol çekilişlerine katılalım o zzaman bizde
  • 27-06-2023, 06:24:09
    #85
    r10 dan birinin kazanmasına çok sevindim ayrıca verildiğininde teyidini almış olduk, güle güle kullanının
  • 10-08-2023, 15:02:18
    #86
    Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Daha iyisi sizin olur inşallah...🤲
    Arkadaşlar gelişmeleri buradan paylaşacağımı söylemiştim. Bugün araç teslimi vardı, gelip video çektiler ve bayiden birkaç formu imzaladım birer nüshasını verdiler ve aracı teslim aldım.
    Çok fazla resim var, fakat bunu eklemek istedim.

    Hayırlı olsun hocam, hangi vergileri ödediniz merak ediyorum?
  • 10-08-2023, 22:39:38
    #87
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, hangi vergileri ödediniz merak ediyorum?
    Hiçbir vergi yok. Sadece tescil ücreti, trafik ve kasko