Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Daha iyisi sizin olur inşallah...🤲
Arkadaşlar gelişmeleri buradan paylaşacağımı söylemiştim. Bugün araç teslimi vardı, gelip video çektiler ve bayiden birkaç formu imzaladım birer nüshasını verdiler ve aracı teslim aldım.
Çok fazla resim var, fakat bunu eklemek istedim.

Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın hocam. bmw 3.20 ye katılmıştım ama çıkmadı tabi. Çıkmaz kimseye vermiyorlar bence diyordum, sizi görene kadar