Hayırlı olsun. Allah kaza, bela vermesin. Ben de bugün yarın forumda bu tarz konu açacaktım, şu çekilişlerden gerçekten kazanan çıkmış mı diye.
Sanırım trendyol, hepsiburada, misli, bilyoner, piyangosepeti vs bulunan çekilişler aslında 1'er adet yapılıyor. Yani nereden alırsan al fark etmiyor. Merak ettiğim vergi kısmı. Açıklamada tüm vergiler dahil yazıyor, siz de ödemeyeceksiniz değil mi? "Cüzi miktar"dan kastınız nedir?
Evet hocam, bütün vergileri ödenmiş. Bugün aracın tescil işlemleri için gittim, 3923 TL tescil ücreti ve 500 TL de notere ödedim vekalet için. 1 ay içerisinde teslimat için direk bayiye çağıracaklar, gidip aracı alacağım. Tabi aracı almadan zorunlu trafik sigortasını yaptıracağım ve kasko artık bunlar bana ait.
Bu arada gittiğimde yanımda 1 kişi airpods pro, 1 kişi iphone, 1 kişi macbook pro gelip, 1 kişi yine iki bilet ile alfa romeo guilette için işlemleri yaptırmaya, 1 kişi de motor için gelmişti.