Evet hocam, bütün vergileri ödenmiş. Bugün aracın tescil işlemleri için gittim, 3923 TL tescil ücreti ve 500 TL de notere ödedim vekalet için. 1 ay içerisinde teslimat için direk bayiye çağıracaklar, gidip aracı alacağım. Tabi aracı almadan zorunlu trafik sigortasını yaptıracağım ve kasko artık bunlar bana ait.
Bu arada gittiğimde yanımda 1 kişi airpods pro, 1 kişi iphone, 1 kişi macbook pro gelip, 1 kişi yine iki bilet ile alfa romeo guilette için işlemleri yaptırmaya, 1 kişi de motor için gelmişti.
Aklıma Jim carrey'in aman tanrım filmi geldi. Aynı bölgeden yüzlerce kişi lotoyu tutturuyordu
Sizin o tarafa gelip bilet almak lazım hocam o tarafın duaları kabul oluyor galiba