• 30-04-2023, 15:19:02
    #19
    Hayırlı olsun. Adınıza çok sevindim. Kazasız belasız sürüşler olsun.
  • 30-04-2023, 15:23:18
    #20
    Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim. Bende r10 dan bir kaç defa çekiliş kazandım her ne kadar ihtiyacı bile olmasa çekilişten bişey gelinde seviniyor insan
  • 30-04-2023, 15:25:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Çok sevimdim güle güle kullanın
  • 30-04-2023, 15:34:50
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşAllah.

    Durduk yere beni de masrafa soktunuz 50 liralık karışık bilet aldım. 20 bin liralık shell yakıt kartı çıksa iyi olur.
  • 30-04-2023, 16:59:21
    #23
    Hayırlı olsun
  • 30-04-2023, 23:31:38
    #24
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    turanturk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaaayy hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullan kazasız belasız inşallah
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annaaaa helal olsun hocammm ben de zamanında Tamindir çekilişinden telefon kazanmıştım
    Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim hocam. Allah Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Etisn.
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim, güle güle kazasız belasız kullanın
    Renoxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana çıkmış gibi mutlu oldum büyük şans gerçekten hocam hayırlı olsun
    heisenberg42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı uğurlu olsun
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam bende ilk defa internette bu çekilişlerden birinin kazandığını görüyorum
    Scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam , ödülün içimizden birine çıkması mutluluk verici Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende calve ketçaptan apple watch kazanmıştım, çok zevkli heyecanlı.
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Gelişmeleri ve teslimat sürecini buradan yazarsanız seviniriz.
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kaza bela vermesin, gule gule kullanın.
    45 yasindayim.bana sadece 15 sene once king marka epilasyon cihazı çıkmıştı
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, ilk defa Trendyol'un birine bir şey verdiğine şahit oldum. Sanki bana çıkmış gibi mutlu oldum hayırlı olsun.
    GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Hiç unutmam beraber lise stajı yaptığımız arkadaşa nescafeden araba çıkmıştı aynı şekil
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her çekilişe 150 200 liralık alıyorum ama daha bir şey çıkmadı bana. Hayırlı olsun güle güle kullanın
    D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Adınıza çok sevindim. Kazasız belasız sürüşler olsun.
    kamumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim. Bende r10 dan bir kaç defa çekiliş kazandım her ne kadar ihtiyacı bile olmasa çekilişten bişey gelinde seviniyor insan
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sevimdim güle güle kullanın
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşAllah.

    Durduk yere beni de masrafa soktunuz 50 liralık karışık bilet aldım. 20 bin liralık shell yakıt kartı çıksa iyi olur.
    Hüseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Gelişmeleri de buradan paylaşacağım.
  • 30-04-2023, 23:34:58
    #25
    Hayırlı uğurlu olsun hocam, kazasız belasız inşallah
  • 30-04-2023, 23:38:09
    #26
    forumdan her şey çıktığı gibi,
    trendyol araba kazanan da çıkmış.

    Tebrikler gerçekten hayırlı uğurlu olsun
    insan forundan kazanan görünce kendi kazanmış gibi hissediyor nedense , kendi adıma öyle ya da en azından
  • 01-05-2023, 00:29:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun. İlkokuldan beri çekilişlere meraklıyım. Bir hediye kazanmak ve krgo ile hediye gelmesi inanılmaz mutlu eden bir duygu.
    Uzun zamandır para ödeyere kkatılım yapılan çekilişlere ilgi göstermiyorum. daha doğrusu bu tür çekkilişlere sadece belirli kısa bir dönem ilgi gösterdim.

    Birçok firma tanıtım için medya şirketlerine servet aktarıyor. Artık birçok firma da çekiliş düzenleyerek halka doğrudan tanıtım yapmış oluyor. Bu nedenle bu tür çekilişlere katılıyorum.