turanturk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vaaayy hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullan kazasız belasız inşallah
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Annaaaa helal olsun hocammm ben de zamanında Tamindir çekilişinden telefon kazanmıştım
Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tebrik ederim hocam. Allah Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Etisn.
cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim, güle güle kazasız belasız kullanın
Renoxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana çıkmış gibi mutlu oldum büyük şans gerçekten hocam hayırlı olsun
heisenberg42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı uğurlu olsun
RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam bende ilk defa internette bu çekilişlerden birinin kazandığını görüyorum
Scripter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
EmreTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam , ödülün içimizden birine çıkması mutluluk verici Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende calve ketçaptan apple watch kazanmıştım, çok zevkli heyecanlı.
tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Gelişmeleri ve teslimat sürecini buradan yazarsanız seviniriz.
msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kaza bela vermesin, gule gule kullanın.
45 yasindayim.bana sadece 15 sene once king marka epilasyon cihazı çıkmıştı
StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, ilk defa Trendyol'un birine bir şey verdiğine şahit oldum. Sanki bana çıkmış gibi mutlu oldum hayırlı olsun.
GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Hiç unutmam beraber lise stajı yaptığımız arkadaşa nescafeden araba çıkmıştı aynı şekil
dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her çekilişe 150 200 liralık alıyorum ama daha bir şey çıkmadı bana. Hayırlı olsun güle güle kullanın
D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Adınıza çok sevindim. Kazasız belasız sürüşler olsun.
kamumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim. Bende r10 dan bir kaç defa çekiliş kazandım her ne kadar ihtiyacı bile olmasa çekilişten bişey gelinde seviniyor insan
T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sevimdim güle güle kullanın
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşAllah.

Durduk yere beni de masrafa soktunuz 50 liralık karışık bilet aldım. 20 bin liralık shell yakıt kartı çıksa iyi olur.
Hüseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim. Gelişmeleri de buradan paylaşacağım.