vaaayy hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullan kazasız belasız inşallah
Annaaaa helal olsun hocammm ben de zamanında Tamindir çekilişinden telefon kazanmıştım
tebrik ederim hocam. Allah Kazasız Belasız Kullanmayı Nasip Etisn.
Tebrik ederim, güle güle kazasız belasız kullanın
hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
Bana çıkmış gibi mutlu oldum büyük şans gerçekten hocam hayırlı olsun
Hayırlı olsun hocam
Hayırlı olsun hocam bende ilk defa internette bu çekilişlerden birinin kazandığını görüyorum
Hayırlı olsun hocam
Hayırlı olsun hocam , ödülün içimizden birine çıkması mutluluk verici

Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
bende calve ketçaptan apple watch kazanmıştım, çok zevkli heyecanlı.
Hayırlı olsun. Gelişmeleri ve teslimat sürecini buradan yazarsanız seviniriz.
Allah kaza bela vermesin, gule gule kullanın.
45 yasindayim.bana sadece 15 sene once king marka epilasyon cihazı çıkmıştı
Hayırlı olsun hocam, ilk defa Trendyol'un birine bir şey verdiğine şahit oldum. Sanki bana çıkmış gibi mutlu oldum hayırlı olsun.
Hayırlı olsun. Hiç unutmam beraber lise stajı yaptığımız arkadaşa nescafeden araba çıkmıştı aynı şekil
Her çekilişe 150 200 liralık alıyorum ama daha bir şey çıkmadı bana. Hayırlı olsun güle güle kullanın
Hayırlı olsun. Adınıza çok sevindim. Kazasız belasız sürüşler olsun.
Tebrikler. Sizin adınıza çok sevindim. Bende r10 dan bir kaç defa çekiliş kazandım her ne kadar ihtiyacı bile olmasa çekilişten bişey gelinde seviniyor insan
Çok sevimdim güle güle kullanın
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşAllah.
Durduk yere beni de masrafa soktunuz 50 liralık karışık bilet aldım. 20 bin liralık shell yakıt kartı çıksa iyi olur.
Hayırlı olsun
Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim.

Gelişmeleri de buradan paylaşacağım.