• 28-04-2023, 22:43:32
    #1
  • 28-04-2023, 22:46:49
    #2
    Evet çok doğru.
  • 28-04-2023, 22:46:53
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    "Her nefis ölümü tadacaktır. Ve herkes ateşini kendi götürür. Kimi az kimi fazla
  • 28-04-2023, 22:47:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ölümün yaşı yoktur.
  • 28-04-2023, 22:51:42
    #5
    ben burda ölümü değil köleliği görüyorum
  • 28-04-2023, 22:58:43
    #6
    Allahın kudretini nasıl goremiyorlar ahhhh ahhh