• 27-04-2023, 19:51:50
    #10
    Çok geçmiş olsun. İnsan istemsizce gülüyor.
  • 27-04-2023, 19:52:12
    #11
    amp olduğu için girebiliyorsunuz tr erişim engeli olabilir vpn deneyin
  • 27-04-2023, 19:53:50
    #12
    Numara değişikliği en iyi çözüm olacaktır.
  • 27-04-2023, 19:54:29
    #13
    Wp profil fotosunu herkese açık yapsın bir nebze mesajlardan rahatlatır diye düşünüyorum https://www.ihbarweb.org.tr/ üzerinden şikayette bulunun erişime engellenir.
  • 27-04-2023, 19:54:32
    #14
    user agent değiştiren eklenti var indirip deneyin geçmiş olsun
  • 27-04-2023, 19:55:00
    #15
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amp olduğu için girebiliyorsunuz tr erişim engeli olabilir vpn deneyin
    vpn ile denedim yine açılmıyor anlamadım
  • 27-04-2023, 19:55:06
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dolandiricilik yapilabilme ihtimaline yonelik savciliga sikayette bulunmanizi oneririm.
  • 27-04-2023, 19:58:13
    #17
    ahmetsen10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vpn ile denedim yine açılmıyor anlamadım

    buraya tıkladıktan sonra

    bu kısmın boyutlarını küçültüp siteye kolayca girebilirsiniz.
  • 27-04-2023, 19:58:37
    #18
    Çok özür dilerim, enişteyi görünce istemeden güldüm çok geçmiş olsun hocam